Jak fungují sionisté, A. Dugin (3. díl)
(3. díl)
Tak složitá struktura vztahů, která umožnila vytvořit a udržet mocnou říši nesrovnatelnou s žádnou jinou, musela mít podporu v těch nejvzdálenějších, nejmenších komunitách. Příznačná je přísnost členů, kteří byli relativně svobodní ve svém jednání a projevech vůle, poslouchající nejen rabíny, kteří své stádo poučují o dodržování pokynů Tóry a Talmudu a kteří jsou jejich duchovními rádci, ale také světská moc koncentrovaná v osobách veřejně volených starších. To byla a je ta pravá a autoritativní moc.
Jaký je důvod uzavřenosti komunitního managementu? Informace proudí vertikálně přes starší a členy Rady (Kagala) a od nich horizontálně. Otevřenost by umožnila ovlivňovat život komunity bez ohledu na její velikost už pouhým odstraněním managementu. Tisíce let pronásledování si vytvořily imunitu před cizími lidmi. M. A. Goldenberg napsal, že zjistit, kde končí "světský" ideolog sionismu a kde začíná židovský teolog, je často obtížný úkol, protože neexistuje žádný sionistický vůdce (dokonce i nevěřící!), který by se neuchýlil k biblickým "ospravedlněním", podporující jeho politické machinace...
Ignorovat jejich (judaismus a sionismus) v interakci ve světě kapitálu by znamenalo projevovat politickou krátkozrakost, protože neexistuje žádná taková teoretická pozice nebo praktická potřeba moderního sionismu, která by nebyla přizpůsobena nějakému židovskému dogmatu nebo starozákonnímu mýtu. Komunističtí pohlaváři také ve srovnání se sionisty nevymysleli nic nového, ani jedno ekonomické rozhodnutí v zemi nebylo učiněno bez odkazů na Lenina (v SSSR) nebo Maa (v Číně). Informace o příbuzných kořenech dvojčat – komunismu a sionismu a také o jejich společném konečném cíli podává kniha Dr. Chaima Weizmanna "Pokus a omyl". On stál přímo u zrodu sionismu a byl jeho plnohodnotným obchodním cestujícím v mnoha zemích. 40 let byl oblíbencem panovníků, prezidentů ministrů a poté se stal prvním prezidentem sionistického státu. To vše popisoval s úžasnou otevřeností. Ukazuje, jak se před více než sto lety na odlehlých místech židovského osídlení vyvinula strategie, jejíž výsledky zavířily národy Evropy i celého Západu. V zajetí těchto událostí se ocitli Američané a Britové, Němci a Francouzi, Italové, Poláci a Rusové, Skandinávci, Pobaltí, Balkán a všechny ostatní národy... Weizmannova kniha ukazuje moderním historikům počátky a původ toho všeho.
Weizmann píše, že v Rusku byly tři skupiny Židů. První z nich zahrnovali Židy, kteří hledali "mír ve městě" a chtěli se stát loajálními občany Ruska, stejně jako se většina Židů na Západě stala loajálními Němci, Francouzi atd. Tato skupina usilovala o emancipaci a tvořili ji především schopní a pracující lidé, kteří se báli moci talmudistů a byli rádi, že byli osvobozeni od místního útlaku. Pro Weizmanna je tato skupina jen malým a netypickým "renegátem" a stejně jako on je zanedbává. Bohužel je musíme vyhodit z naší historie, protože akceschopnost přebírají obě další skupiny. Ty jsou rozděleny vertikálně v rámci domácností a rodin, včetně Weizmannova vlastního domova a rodiny. Obě skupiny byly revoluční. To znamená, že úzce spolupracovaly na zničení Ruska. Lišili se pouze svým postojem k sionismu. Skupina "komunistických revolucionářů" věřila, že úplné "emancipace" Židů bude dosaženo, když světová revoluce zničí všechny národní státy a nahradí je sama sebou. Skupina "revolučních sionistů", plně uznávající potřebu světové revoluce pro jejich věc, věřila, že tato "emancipace" přijde až poté, co bude židovský národ obnoven do nového stavu. Je jasné, že sionistická skupina stála blíže ortodoxnímu talmudismu, protože podle Zákona byla destrukce pouze prostředkem k dosažení nadvlády a dominantní národ dostal příkaz usadit se v Jeruzalémě. V komunitách a rodinách docházelo k násilným sporům. Komunisté obvinili sionismus z podkopávání věci revoluce, která popírala "rasu a víru"; Sionisté odpověděli, že revoluce musí vést k obnově vyvoleného národa, pro který byla rasa také vírou. Ten či onen člen rodiny mohl upřímně zastávat ten či onen názor, ale ve skutečnosti na ničem z toho nezáleželo. Žádná skupina nemohla vzniknout v pevně držených židovských komunitách bez souhlasu rabínů. Pokud by rabíni prohlásili komunismus za "přestupek" a sionismus za "dodržování" talmudských "zákonů a předpisů", zůstali by ve městech pouze sionisté. Vládnoucí sekta hledící do budoucnosti nad hlavami maloměstského židovstva považovala tyto obě skupiny za užitečné pro dosažení svého konečného cíle... Proto od poloviny minulého století se dějinami revoluce staly komunismus i sionismus nástroji v boji o světovou nadvládu a byly řízeny ze stejného centra, který směřoval k jednomu cíli...
27.11.2024